Vi03242017

Last updateLun, 20 Mar 2017 4pm

Back Sunteți aici:Home Lifestyle Lifestyle News Luxury Vânzări anuale de produse de lux de 14 miliarde dolari. Vor creşte de cinci ori în cinci - zece ani

Vânzări anuale de produse de lux de 14 miliarde dolari. Vor creşte de cinci ori în cinci - zece ani

luxuri jjjjVânzările online de produse de lux au crescut până la mai mult de 14 miliarde de dolari. Creşterea comerţului online de acest tip va continua până la 70 miliarde de dolari în următorii cinci până la 10 ani, potrivit unui studiu McKinsey şi Altagamma Foundation.

ânzările online de produse de lux, de peste 14 miliarde de dolari, acoperă, în prezent 6% din piaţa mondială a luxului şi proporţia este în creştere, potrivit concluziilor unui studiu McKinsey şi Altagamma Foundation.

Vânzările e-commerce de produse de lux au crescut până la 14 miliarde de dolari, cu 50% în 2014 faţă de 2013, iar studiul citat avansează ţinta de 17 miliarde de dolari, pe care vânzările anuale ar putea să o atingă în următorii cinci până la 10 ani.

Analiştii au studiat traiectoria a 50 de branduri de anvergură mondială din ultimii 10 ani şi au extrapolat tendinţa pentru întreg sectorul pentru următorii ani.

„Ne aşteptăm ca proporţia vânzărilor online de produse de lux să se dubleze de la 6 la 12 % din total, până în 2020 şi să ajungă la 18% până în 2025, adică până la 70 de miliarde de dolari anual. Vânzările online vor deveni astfel a treia piaţă după China şi SUA”, scriu analiştii McKinsey în studiul lor.

Studiul este rezultatul analizei comportamentului a 7.000 de cumpărători de lux din opt ţări, faţă de patru categorii de produse.

Imaginea consumatorilor de lux arată astfel, potrivit studiului: „Sunt foarte digitali și din această cauză au așteptări foarte mari de la o experiență de shopping. Mai mult decât atât, cumpărătorii de lux doresc o experienţă digitală unică, pe care, din păcate, cele mai mulţi din furnizprii de lux nu sunt încă pregătiţi să o livreze”.

Furnizorii de lux sunt, tradiţional, foarte precauţi privind comerțul digital. Mediile digitale au fost percepute de industria de lux ca o pierdere a controlului asupra imaginii de brand și a poveştii care o însoţeşte, inclusiv ca pe o distanţare faţă de clienţi. Mai rău, canalul e-commerce a fost chiar mai mult văzut ca o amenințare, cu platforme care favorizează dezvoltarea contrafacerilor și piețele gri. vezi mai multe...

sursa: economica.net