Ma08042020

Last updateJoi, 16 Ian 2020 4pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

Alina Ceuşan: “Am început colaborarea cu un brand important de lenjerie intimă”

IncreaseFashion, modelling, shooting-uri, beauty, glam, stil, extensii de păr, cosmetice, comunicare – cam acestea sunt cuvintele cheie care au atras pe un blog peste două milioane de utilizatori cu peste 3.000 de accesări zilnic.

Are peste 13.000 de fani care îi urmăresc blogul:
alinaceusan.wordpress.com.
E model, cu titlul de Miss Târgu-Mureş 2009 şi e studentă la Comunicare şi Relaţii Publice, UBB, Cluj-Napoca. Cum a reuşit Alina Ceuşan să facă valuri în online şi să-şi lanseze de curând o linie de extensii de păr (care vor putea fi achiziţionate online) şi ce surprize mai pregăteşte?

Spuneai la începutul acestui an că ai ajuns să-ţi faci blog ca o cerinţă de la facultate. Cum ai reuşit în acest timp să-l creşti şi cât de profitabil e?

Alina Ceuşan: Succesul blogului stă strict în calitatatea articolelor şi frecvenţa lor, fapt ce atrage automat cititorii. Scriu mult despre ceea ce mi se întâmplă pe plan profesional – shooting-uri, filmări, evenimente, lucruri pe care nu le poţi găsi în altă parte, decât pe blog. Nu îmi plac bloggerii care promovează concepte la care nu poţi ajunge. Trebuie să aibă o legătură cu tine şi cu realitatea, astfel cititorii se pot regăsi în articole, situaţii, dorinţe. Blogul este şi profitabil, tot mai multe firme mă contactează pentru colaborări, pentru promovare, dar prefer deocamdată să-l ţin foarte personal, aşa că aleg proiectele care mi se potrivesc, cu personalitatea şi stilul de scris. Întotdeaua îmi respect stilul de scris, iar dacă cerinţele colaboratorilor nu se mulează, încerc să le explic impactul aferent.

Vrei să rămâi pe Wordpress sau ai în plan o schimbare a domeniului, de design, de look, sau concept?

Deocamdată nu plănuiesc o schimbare de domeniu, prefer să păstrez pentru cel puţin un an statutul de blog.
Increase

Povesteşte-ne cum a fost primită lansarea liniei de extensii şi dacă intenţionezi să o lansezi şi la Cluj?

XTEND beauty by Alina Ceuşan a fost un eveniment extraordinar, aştept acum filmările şi zilele acestea voi posta şi pe blog un insider de la prezentare, câteva poze before & after, spectaculoase, un video cu lansarea. Cu siguranţă refacem scenariul şi la Cluj şi nu ne oprim aici. Am nişte proiecte viitoare cărora vreau să le adaug puţină culoare cu XTEND beauty. Puţin glam!

Pe când pregăteşti intrarea pe online cu linia de cosmetice şi de extensii de păr?

Linia de cosmetice va trebui să mai aştepte o vreme pentru că momentan mă concentez pe XTEND beauty. Site-ul va fi lansat în curând!

Cum a fost traseul de la model la organizator de evenimente pe acest segment?

Traseul a fost foarte scurt şi e încă în continuă schimbare. Am avut multe de învăţat de la Alina şi Ioana de la Malio. Malio este prima agenţie la care am fost în Târgu-Mureş şi evenimentele la care am participat de-a lungul timpului m-au făcut să îmi doresc să fac şi eu ceva asemanator, dar într-un mod mult mai personal. Mă bucur că am lânga mine o echipă extraordinară, fără de care aceste lucruri nu ar fi posibile: Boulevard Studio, No.1, Saga, Alexandra Morari…şi lista nu se opreşte aici. Mă bucur că fetele de la prezentări sunt mereu lângă mine, mă bucur că Raul (hairstylistul Raul Tişa –n.red) mă susţine 100% în tot ceea ce fac şi se implică foarte mult. Ai mei sunt la fel, foarte implicaţi, tata ne-a făcut mobilierul pentru lansare şi mama e acolo de fiecare dată cu pachetele Mureş-Cluj şi idei surprinzătoare, născute din experienţa de viaţă. E extraordinar să ai şansa să faci ceva de la 0 aşa cum îţi doreşti. Sentimentul care te încearcă în momentul în care vezi ce ai putut să faci din dorinţe şi idei este de nedescris. În final, trebuie să ai concept pe care să jonglezi, trebuie să te impui, într-un fel sau altul. Fetele trebuie să înţeleagă că deşi sunt prietene în viaţa de zi cu zi cu câteva dintre ele, evenimentele sunt cu totul altceva şi în momentul în care facem treaba, ne dăm silinţa 100%. Altfel nu merită…

Care e cea mai mare provocare la care a trebui să faci faţă până acum şi cum s-a finalizat?

Cea mai mare provocare este în continuare proiectul XTEND beauty. La un momen dat eram atât de stresată, că mama mi-a spus: “ia o pauză, mergi la spa, fără telefoane, fără internet. Lucrurile astea te consumă, chiar dacă tu ai impresia că nu e aşa, dar e exact ceea ce mi-am dorit. Proiecte care să mă solicite din punct de vedere creativ, proiecte dinamice. Nu mi-am dorit să am o viaţă statică.
Increase

Care ar fi secretele unui shooting reuşit?

…sunt foarte multe de spus sub acest semn de întrebare.  Acesta este subiectul pe care îl tratez momentan în prima carte pe care plănuiesc să o lansez împreuna cu Adi Coco, un fotograf cu care am colaborat foarte bine de-a lungul timpului. Trebuie să ai o stare potrivită tematicii shooting-ului, trebuie să devi actor. Cam asta e secretul rezumat în câteva rânduri. Fiecare fotograf, fiecare client va avea cerinţe diferite de la tine ca model, deci e extrem de important să te adaptezi rapid la situaţie.

Cât de mult te-a ajutat în carieră şi experienţa de PR la Midi şi ce plan ai pe acest segment?

Experienţa de PR la Midi este cu totul altceva. Promovarea este de o altă maniera, dar de fiecare dată încerc să le îmbin. Ne îmbrăcăm şi mergem la Midi în fiecare weekend, e singurul club pe care îl frecventăm în Cluj. Până şi mama ştie programul şi artiştii care vin...

Ce visai să devii când erai mică?

În clasa I când ne-au dat câte o foaie să desenam ce vrem noi, am scris o parte din alfabet după care am desenat o gagică cu rochie şi bocanci cu talpa groasă şi geantă plic. Doamna învăţătoare îmi spunea mereu după faza asta: Alinuţa, nu ştiu ce o să ajungă de moţul tău. Eu ştiam – vroiam să fiu designer vestimentar, apoi am vrut să dau la comunicare, apoi design interior şi am ajuns acum la comunicare şi PR la Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării. Finalitatea ar fi undeva între scris şi modă: redactor la o revistă lucioasă.

Cât de greu e să împaci acum provocările profesionale cu viaţa personală?

Nu atât de greu cum ar părea. Sunt strâns legate una de alta şi având în vedere faptul că am susţinerea tuturor persoanelor care ocupa într-adevăr un loc important în viaţa mea, totul se simplifică. Îmi place să ajung acasă după o zi de filmări sau după un shooting şi să stau la poveşti cu Raul. Îmi place când o săptămână grea de cursuri, seminarii, articole, evenimente se încheie cu un drum de Mureş…spre adevărata casă.
Increase

Ce alte surprize pregăteşti fanilor sau proiecte pe care le ai în lucru?

Chiar înainte de XTEND beauty m-am implicat pe partea de make-up într-un proiect caritabil, un calendar pe 2013. Stylingul a fost realizat la Boulevard Studio, iar fondurile strânse din vânzarea calendarului sunt redirecţionate către o asociaţie care se ocupă cu procurarea medicamentelor pentru copii bolnavi de cancer. Este vorba de un proiect care vizează Europa de Sud Est şi sunt foarte mândră că pot face parte din el, de data asta cu ajutorul culorilor şi a pensulelor. Mai departe, am început oficial colaborarea cu un brand important de lenjerie intimă, Saxara. Am filmat video-ul de lansare a colecţiei de toamnă 2012. Un video pe care aştept cu nerăbdare să-l văd împreună cu cititorii mei, pe blog. Proiectul este inspirat de Victoria’s Secret, vor fi mai multe Saxara Girls, e mult de spus, promit că o să mai auziţi de Saxara, curând!…în plus mai e cartea despre shooting-uri la care lucrez.
E extraordinar ceea ce mi se întâmplă, sunt nerabdatoare sa scriu despre toate astea.
Păcat că ziua are doar 24 de ore…