Articole
Auchan Iris se deschide pentru publicul clujean
- Detalii
- Categorie: Interviuri
- Publicat: Miercuri, 26 Februarie 2014 16:27
- Scris de Cristina Vasiu Dordea
- Accesări: 1366
Al treisprezecelea hipermarket remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real și al doilea magazin din oraș își deschide porțile pentru clienți începând de joi, 27 februarie ora 10:00. Diferența Auchan ajunge astfel la mai mulți locuitori din orașul Cluj-Napoca și din localitățile învecinate. Remodelat complet, Auchan Iris le propune clienților o gamă completă de produse alimentare și nealimentare, toate prețurile mici zi de zi și un confort excelent la cumpărare.
Transformarea magazinului Real în Auchan a durat 10 zile și a constat în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor și introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi şi adaptate de produse, la preţuri permanent mici şi cu servicii utile pentru clienţi.Pe o suprafaţă netă de vânzare de 7000 mp, noul hipermarket Auchan Iris oferă locuitorilor o gamă de peste 53.000 produse. Specialist alimentar recunoscut, Auchan se diferenţiază prin faptul că pune un accent deosebit pe calitate, prospeţime şi preţuri mici. Auchan Iris a dezvoltat în mod special partea de produse proaspete fabricaţie proprie: brutărie, patiserie, carmangerie şi a acordat o atenţie deosebită raioanelor de legume şi fructe, dar şi pescăriei, graţie filierelor de aprovizionare româneşti şi internaţionale, integrând şi punctele forte recunoscute ale Real în aceste domenii.
În domeniul nealimentar, Auchan Iris a extins raioanele destinate copiilor şi bebeluşilor (jucării, educaţie, îmbrăcăminte), parfumeria şi îngrijirea personală, dar și cele destinate întreținerii casei, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor familiilor, dar şi pentru a îmbunătăţi, prin preţurile practicate, puterea de cumpărare a clienților. Aceștia vor descoperi cu plăcere noul concept ELECTRO AUCHAN, cu electrocasnice mici și mari zilnic ieftine.În plus, pentru a surprinde în fiecare zi clienţii, Auchan Iris le propune multiple acţiuni comerciale inovante și atractive, târguri și evenimente, degustări, oferte sezoniere, care consolidează şi mai mult identitatea şi unicitatea comerţului Auchan.
Frédéric Bellon, Director de Vânzări Auchan România:
“Suntem încântaţi să deschidem porţile celui de al doilea magazin Auchan din Cluj-Napoca, să ajungem astfel mai aproape de locuitorii din nordul orașului și să servim tot mai mulți clienți din întregul județ. Am remodelat complet magazinul pentru a crea un magazin Auchan de ultimă generație, modern, confortabil, luminos, primitor, cu o gamă completă de produse alimentare și nealimentare, calitate și prospețime în fiecare zi, numeroase târguri și acțiuni comerciale inovante și toate prețurile mici în permanență.
Auchan Iris, ca şi celelalte 23 hipermarketuri, dă viaţă misiunii noastre, aceea de a ne servi dince în ce mai bine locuitorii, creând o legatură puternică între fiecare colaborator şi fiecare client, o legatură bazată pe respect, ascultare şi pasiune."
Accesul la Auchan Cluj Iris, situat în Centrul Comercial Arcade Cluj, este unul simplu şi rapid pentru locuitorii din oraş grație multiplelor mijloace de transport în comun și a liniei de transport gratuit. Pentru cei veniți cu mașina, centrul comercial dispune de o parcare gratuită de 500 de locuri. Mai multe informații despre accesul la magazin se regăsesc pe websiteul companiei www.auchan.ro
Diferența Auchan, acum și în noul hipermarket Cluj Iris
Toate preţurile mici, în fiecare zi şi multiple soluţii pentru protejarea puterii de cumpărare
Politica de discount generalizat practicată de Auchan, constând în „preţuri mici pentru toate produsele din gamă, permanent”, va permite fiecărui client să realizeze economii importante la fiecare cumpărătură.
În plus, peste 2500 de produse marca proprie Auchan, cu cel mai bun raport calitate – preţ, peste 400 de produse alimentare şi nealimentare vândute vrac, numeroase variante de condiţionare mică şi vânzarea la bucată, reprezintă soluţii zilnice puse la dispoziţia clienţilor, pentru protejarea puterii lor de cumpărare.
O gamă largă de produse alimentare şi o ofertă adaptată de produse nealimentare
Auchan Iris propune o gamă foarte largă şi adaptată nevoilor clienţilor, cu 53.000 de produse alimentare şi nealimentare, de la pâine şi produse de brutărie, carne, peşte, mezeluri, fructe şi legume, produse lactate, băcănie şi alte produse alimentare şi până la produse pentru îngrijire personală şi frumuseţe, produse pentru curăţenia şi întreţinerea casei şi toate produsele nealimentare, consumabile şi accesorii de utilizare curentă.
Zilnic prospețime și calitate
Hipermarketul Auchan Iris are propriile laboratoare de producţie chiar în magazin, pentru produsele de brutărie, patiserie, cofetărie şi carmangerie. La standul special de pescărie clienţii vor găsi o gamă foarte largă de produse proaspete şi de calitate, din România şi din întreaga lume. Zona de legume şi fructe, reunită sub denumirea “Piaţa Auchan” asigură zilnic toate produsele căutate de clujeni, proaspete, de calitate şi ieftine. Oferta de produse româneşti reprezintă o prioritate pentru Auchan.Personalul specializat, echipamentele performante, sistemul de proceduri şi standardele ridicate asigură un nivel foarte înalt de calitate, prospeţime şi securitate alimentară, totul în beneficiul clienţilor.
Cumpărături rapide şi confort la cumpărare într-un magazin modern
Cu alei largi, cu rafturi bine organizate şi cu 36 de case de marcat, Auchan Iris va permite clienţilor să facă nu doar economie de bani ci şi de timp, respectiv să se bucure de confort ridicat pe tot parcursul cumpărării.
Angajați amabili și profesioniști, pregătiți să ajute clienții
Angajaţii sunt pregătiţi să îşi întâmpine clienţii cu amabilitate şi profesionalism şi cu zâmbetul pe buze.
Despre Grupul Auchan:
Al 10-lea grup de distribuţie din lume, Grupul Auchan este prezent în 13 ţări şi are 287 000 colaboratori. Este organizat pe 5 mari divizii: hipermarketuri (709 magazine), supermarketuri (786 magazine), divizia imobiliară (342 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) şi e-commerce, cărora li se adaugă alte activităţi şi direcţii de creştere. Viziunea Grupului Auchan este de a îmbunătăţi puterea de cumpărare şi calitatea vieţii unui număr cât mai mare de clienţi, alături de colaboratori responsabili, profesionişti, pasionaţi şi apreciaţi. În 2012, Grupul a înregistrat o cifră de afaceri de 60,2 miliarde euro cu taxe și a servit 2,2 miliarde clienți.
Despre Auchan România
Pe 7 noiembrie 2006 a fost deschis primul hipermarket Auchan, la București, în cartierul Titan. În următorii ani, alte 10 magazine și-au deschis porțile în cele mai mari orașe din România, propunând clienților un comerț bazat pe discountul generalizat – cu toate prețurile mici, o gamă vastă și pertinentă de produse de calitate ieftine și un confort excelent la cumparare. La data de 12 septembrie 2013, Auchan România a finalizat achiziția a 20 de magazine Real de la METRO GROUP și și-a propus un plan ambițios de transformare a lor în Auchan. În 2013 au fost remodelate deja 7 magazine iar în primele luni din anul 2014 sunt în curs de transformare și celelalte 13 magazine.
Cifre cheie Auchan România, în noua dimensiune
31 de magazine deschise și alte două în construcție
252.000 m2 - suprafața totală netă de vânzare
3 platforme logistice
10.125 de angajați
70 milioane de clienți
Peste 4,5 miliarde de lei cifra de afaceri comună, fără taxe.
Cifre cheie Auchan Cluj Iris
7000 m2 suprafața de vânzare
53.000.000 .000 de produse alimentare și nealimentare
500 de locuri parcare
36 de case marcat
Articole similare:
Stiri noi:
- Producătorul clujean Cosmetic Plant a primit la Bruxelles trofeul mondial pentru excelenţă în calitate - 10/06/2014 18:55
- PING ȘI PONG AU ÎMPLINIT 1 ANIȘOR - 07/06/2014 20:07
- Lasselsberger Ceramics România îşi concentrează business-ul în Cluj-Napoca şi mizează pe o creştere cu 10% a cifrei de afaceri - 12/05/2014 17:10
- Proiectul “Debut în carieră” a fost lansat în cadrul Supremia Grup - 09/05/2014 14:51
- SAP urmează să își tripleze numărul de angajați ai centrului de consultanță din Cluj-Napoca până la sfârșitul anului 2014 - 28/04/2014 18:04
Stiri mai vechi:
- 3 decizii strategice luate de compania Endava în ultima lună - 25/02/2014 14:16
- 10% DIN PROIECTELE SIKA DE CONSOLIDĂRI SEISMICE SUNT PENTRU LOCUINŢE INDIVIDUALE - 13/02/2014 17:22
- Supremia Grup a împlinit 13 ani - 26/01/2014 13:10
- Antrenamentele de aikido aikikai au reînceput la Musubi Dojo Cluj - 08/01/2014 15:45
- Topul oraşelor cu cele mai multe centrale termice instalate - 11/12/2013 17:32
- Liberty Technology Park inaugurat în Cluj-Napoca, în cadrul dezbaterilor ITC in the Park - 06/12/2013 01:03
- Interviu Maria Brudan: dansul, o pasiune împărtăşită din suflet, cu suflet - 22/11/2013 18:20
- Chic Ville lansează colecţia de toamnă – produse speciale se alătură celor 5.500 aflate deja pe stoc - 03/10/2013 13:37
- Din culisele Jameson Whiskey. Cum se obţine cea mai fină băutură irlandeză - 14/08/2013 09:18
- Află de la avocatul Elena Grecu, de ce trebuie să îţi înregistrezi marca şi ce se poate întâmpla dacă nu o faci - 28/07/2013 16:31
- Irina Markovits: stilul personal în afaceri - 16/07/2013 19:41
- Raluca Georgescu, Country manager Allegro Group Romania, lider la doar 27 de ani - 12/07/2013 13:56
- Body time, electrostimularea musculară: un nou concept de fitness pe piaţa clujeană - 27/06/2013 12:09
- Pilotul Rareş Tomiţa: “idolul meu este Titi Aur” - 19/06/2013 17:19
- Simona Baciu: secolul XXI va fi un secol al educaţiei, sau nu va fi deloc - 16/06/2013 15:04