Vi01242020

Last updateJoi, 16 Ian 2020 4pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

Care trăiesc mai mult, vegetarienii sau carnivorii?

meat veggiesNu e nimic rău să mâncaţi carne, dacă o faceţi cu moderaţie, însă cercetările au scos la iveală că vegetarienii trăiesc mai mult ţi sunt mai sănătoşi.

1. Vegetarienii au tensiunea arterială mai scăzută

Ultimele studii au arătat că vegetarienii au teniunea mai scăzută şi mai mult decât atât, dieta vegetariană poate fi folosită de hipertensivi ca să-şi scadă tensiunea.

2. Vegetarienii au un risc mai scăzut de deces

Un studiu din 2013, care a inclus mai mult de 70.000 de persoane a aătat că vegetarienii au un risc de deces cu 12% mai scăzut decât carnivorii.

3. Vegetarienii sunt mai bine-dispuşi

Participanţii unui studiu din 2012 au fost împărţiţi aleatoriu în funcţie de alimentaţie: cei din primul grup puteau mânca orice fel de carne, cei din al doilea grup mâncau doar peşte şi vegetale, iar cei din al treilea grup urmau o dietă vegetariană, fără niciun fel de carne. Cercetătorii au descoperit că după două săptămâni, cei care au urmat dieta vegetariană au raportat o îmbunătăţire a stării de spirit.

4. Vegetarienii au inima mai sănătoasă

Un alt studio din 2013 la care au participat 44.000 de persoane a demonstrat că vegetarienii erau cu 32% mai puţin predispuşi la dezvoltarea bolilor de inimă.

5. Vegetarienii au un risc mai scăzut de cancer

Oamenii de ştiinţă de la Universitatea Loma Linda din California au studiat efectul diferitelor tipuri de diete asupra riscului de cancer şi au descoperit că dieta vegetarină are un rol de protecţie împotriva îmbolnăvirii.

6. Vegetarienii sunt mai puţin predispuşi să facă diabet

Cercetările au arătat că vegetarienii au un risc mai scăzut de diabet. Deşi dieta vegetarină nu vindecă boala, poate scădea riscul apariţiei bolii.

7. Vegetarienii sunt mai supli

Studiile au arătat că vegetarienii sunt mai supli decât carnivorii. Aceştia au nivelul colesterolului rău şi IMC-ul mai scăzute. În plus, dieta vegetariană ajută la slăbit şi la menţinerea unei greutăţi corporale sănătoase.sursa: doctorulzilei.ro