Articole
Lasselsberger Ceramics România îşi concentrează business-ul în Cluj-Napoca şi mizează pe o creştere cu 10% a cifrei de afaceri
- Detalii
- Categorie: Interviuri
- Publicat: Luni, 12 Mai 2014 20:10
- Scris de Cristina Vasiu Dordea
- Accesări: 1780
Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului Cesarom şi principalul producător local de plăci ceramice, a finalizat cu succes relocarea întregii activităţi în Cluj-Napoca şi îşi va concentra business-ul integral pe Sanex S.A., mizând pe o creştere a cifrei de afaceri cu 10% în 2014.
„În 2013 am decis ca întreaga activitate operaţională, pe lângă cea de producţie, să fie concentrată în cadrul Sanex S.A. Cluj-Napoca, proces finalizat cu succes la începutul acestui an”, a declarat Sergiu Apolzan, Director de Vânzări şi Marketing al Lasselsberger Ceramics România.
Acesta a mai subliniat, de asemenea, că pentru anul în curs Sanex S.A. mizează pe o creştere cu 10% a afacerilor pe plan local, până la cca. 33 de milioane de euro.
„Evoluţia vânzărilor ne determină să privim cu optimism anul în curs. Lansarea noului format de gresie porţelanată 42x42 cm, completarea portofoliului de produse cu noi dimensiuni provenite de la celelalte fabrici ale Grupului Lasselsberger Ceramics şi lansarea noilor colecţii Cesarom 2014 deschid oportunităţi în piaţa construcţiilor şi amenajărilor, cu impact pozitiv în business-ul nostru pentru acest an”, a mai spus Sergiu Apolzan.
Acesta a mai declarat că evoluţia pozitivă a business-ului Lasselsberger Ceramics România în 2014 va fi determinată şi de o creştere uşoară a exporturilor pe pieţele din regiune, respectiv Cehia, Slovacia, Ungaria şi Bulgaria. În ceea ce priveşte piaţa locală de plăci ceramice, reprezentantul companiei estimează că în 2013 aceasta a raportat un uşor declin, cu aprox. 5%, de la 120 de milioane de euro, la 115 milioane de euro. În ceea ce priveşte volumul total, scăderea a fost de aprox. 8%, de la 25 de milioane de mp, la 23 de milioane de mp.
Planuri de investiţii pentru anul în curs
Într-o piaţă cu o dinamică concurenţială puternică, strategia Lasselsberger Ceramics România este de a aduce consumatorului final soluţia de ambientare care să corespundă fiecărui tip de exigenţă estetică, tehnică şi, mai ales, adecvată fiecărui buget.În acest sens, atenţia companiei în acest an se îndreaptă către investiţii care vizează modernizarea liniilor de producţie şi tehnologii noi, optimizarea costurilor, diversificarea sortimentului atât din punct de vedere dimensional, cât şi al designului şi culorilor. Aceste investiţii au în vedere şi reducerea poluării mediului şi a consumului de energie (energy saving).
„Repoziţionarea brandului Cesarom la nivel premium ne obligă la un proces continuu de investiţii în ceea ce priveşte designul, calitatea suprafeței, culoarea şi diversificarea formatelor”, a mai adăugat Sergiu Apolzan. Plăcile ceramice produse în fabrica Sanex S.A. sunt distribuite la nivel naţional prin intermediul a 150 de parteneri, fiind prezente în peste 1.000 de puncte de vânzare, inclusiv în toate magazinele de tip Do-It-Yourself.
Despre Cesarom
Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de peste 50 de ani. Compania a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiţi producători europeni şi mondiali de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri).
În prezent, capacitatea totală de producţie din cadrul fabricii Sanex se ridică la peste 6,7 milioane de metri pătraţi anual, Lasselsberger Ceramics România comercializând o gamă variată de modele de gresie, faianţă şi plăci de decor. Toate colecţiile Cesarom pot fi vizualizate pe www.cesarom.ro.
Articole similare:
Stiri noi:
- Campionii sportului românesc au inaugurat noua Sală Polivalentă din Cluj-Napoca - 27/10/2014 19:59
- 5 paşi esenţiali pentru protecţia corectă la soare - 08/07/2014 15:38
- Compania elveţiană Sika a inaugurat o nouă unitate de producţie la Căpuşu Mare, judeţul Cluj - 26/06/2014 21:12
- Producătorul clujean Cosmetic Plant a primit la Bruxelles trofeul mondial pentru excelenţă în calitate - 10/06/2014 18:55
- PING ȘI PONG AU ÎMPLINIT 1 ANIȘOR - 07/06/2014 20:07
Stiri mai vechi:
- Proiectul “Debut în carieră” a fost lansat în cadrul Supremia Grup - 09/05/2014 14:51
- SAP urmează să își tripleze numărul de angajați ai centrului de consultanță din Cluj-Napoca până la sfârșitul anului 2014 - 28/04/2014 18:04
- Auchan Iris se deschide pentru publicul clujean - 26/02/2014 14:27
- 3 decizii strategice luate de compania Endava în ultima lună - 25/02/2014 14:16
- 10% DIN PROIECTELE SIKA DE CONSOLIDĂRI SEISMICE SUNT PENTRU LOCUINŢE INDIVIDUALE - 13/02/2014 17:22
- Supremia Grup a împlinit 13 ani - 26/01/2014 13:10
- Antrenamentele de aikido aikikai au reînceput la Musubi Dojo Cluj - 08/01/2014 15:45
- Topul oraşelor cu cele mai multe centrale termice instalate - 11/12/2013 17:32
- Liberty Technology Park inaugurat în Cluj-Napoca, în cadrul dezbaterilor ITC in the Park - 06/12/2013 01:03
- Interviu Maria Brudan: dansul, o pasiune împărtăşită din suflet, cu suflet - 22/11/2013 18:20
- Chic Ville lansează colecţia de toamnă – produse speciale se alătură celor 5.500 aflate deja pe stoc - 03/10/2013 13:37
- Din culisele Jameson Whiskey. Cum se obţine cea mai fină băutură irlandeză - 14/08/2013 09:18
- Află de la avocatul Elena Grecu, de ce trebuie să îţi înregistrezi marca şi ce se poate întâmpla dacă nu o faci - 28/07/2013 16:31
- Irina Markovits: stilul personal în afaceri - 16/07/2013 19:41
- Raluca Georgescu, Country manager Allegro Group Romania, lider la doar 27 de ani - 12/07/2013 13:56