Ma09172019

Last updateMa, 03 Sep 2019 5pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

Succes important al softiștilor români în Germania: produsul Documenta DMS

PhotoONE Infrasoft 025În perioada 16-20 martie 2015 a avut loc în Hanovra - Germania, târgul internațional de tehnologie – CeBIT 2015 (www.cebit.de ) unde compania locală INFRASOFT (www.infrasoft.ro) a prezentat jucătorilor de IT&C de pe piața europeană și nu numai produsul Documenta DMS – platforma End-to-End de management al documentelor.

În cadrul târgului au fost susținute demonstrații live ale componentelor soluției: platforma browser-based (www.documenta-dms.com ) inclusiv versiunea mobile, Documenta Drive, Documenta Microsoft Office Integration, Documenta Scan & Fax, Documenta Registratură Electronică, Documenta Arhivare, Documenta Workflow Engine, Documenta Content Management, Documenta Projects, Documenta Outlook Integration.

În urma prezentărilor, importante companii din Polonia, Cehia, Turcia, Germania, Italia, Spania, Franța, Olanda, China au apreciat soluția ca fiind una competitivă, modernă și performantă manifestându-și interesul de a deveni distribuitori ai produsului Documenta DMS în țările lor. Până la ora redactării prezentului material au fost deja formalizate acordurile de reprezentare pe piețele din Polonia și Olanda.

«Participarea Infrasoft la cel mai mare târg de profil IT&C din lume este un real success, reușind astfel să ne facem cunoscută soluția către jucători importanți prezenți la eveniment. Ne bucurăm să constatăm ca produsul Documenta DMS are parte de aprecieri pozitive, cu atât mai mult cu cât acestea vin din partea unor specialiști IT&C, buni cunoscători ai pieței și produselor din domeniu. Este momentul să ne facem mai cunoscuți pe piața internațională nu doar cu servicii de resurse umane și outsourcing dar și cu produse software: ”Made in Romania”», a declarat Adrian Bărcuțean, director general Infrasoft.

Produsul Documenta DMS susține companiile în eforturile lor de gestionare și organizare eficientă a documentelor și circulației acestora în interiorul dar și între departamentele financiar-contabil, resurse umane, juridic, producție și alte departamente specializate. Soluția gestioneaza atât documentele care intră în companie, acestea fiind digitalizate și indexate prin Scan & OCR, cât și documentele elaborate în cadrul departamentelor în editoare de texte gen Microsoft Office sau Open Office. Platforma este una utilizabilă în mai multe limbi de circulație internațională, având deja implementate versiunile în engleză, germană, franceză, spaniolă, maghiară, rusă, spaniolă și română.