Sam08152020

Last updateJoi, 16 Ian 2020 4pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

Grupul Floria a vândut flori de 950.000 euro în primele 6 luni ale 2015. Online-ul crește cu 60% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Marina Popescu Floria roGrupul Floria a vândut flori în valoare de 950.000 euro în prima jumătate a acestui an. Factorii care au contribuit la creșterea accelerată la nivel de grup sunt creșterea vânzărilor de buchete online pe www.Floria.ro, deschiderea florăriei Floria În Stradă și dezvoltarea pe segmentul aranjamentelor corporate și pentru evenimente personale.

Online, creștere cu 60% față de aceeași perioadă din 2014

Floria.ro, florăria online numărul 1 în România, și divizia online a Grupului Floria, a vândut în primele 6 luni ale anului flori online în valoare de 550.000 euro și a înregistrat astfel o creștere cu 60% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Motoarele de creștere pentru Floria.ro, care permit afacerii să-și consolideze poziția de lider în piața vânzărilor online de flori în România, au fost creșterea numărului de parteneri, livrarea gratuită în 2 ore de la confirmarea comenzii în peste 130 de localități din toata țara, livrarea în 24 ore în orice destinație din lume, diversificarea modalităților de plată și orientarea către un public sofisticat, dupa rebranding.

 „Rețeta noastră a fost simplă: să facem totul să ne îndeplinim misiunea de a livra cele mai frumoase și rezistente buchete, cu cel mai simplu mod de comandă, în cel mai scurt timp, oriunde în țară. Toate eforturile au fost orientate către acest obiectiv, iar rezultatele au apărut: cota de piață a crescut, iar clienții sunt mai fideli brandului” declară Marina Popescu, e-Commerce Manager Floria.ro.

Gentlemanii ofera buchete mai valoroase

Floria.ro se adresează cu preponderență gentlemanilor. 65% dintre clienții Floria.ro sunt domni atenți, maturi, cu vârste între 25 și 45 ani, care vor să ofere buchete cu un design deosebit și pentru care contează calitatea florilor, serviciile premium de livrare și profesionalismul în execuția buchetului.

„Domnii care comandă flori pe www.floria.ro sunt pretentioși și atenți la detalii, ei caută buchete sofisticate, cu design, cu poveste, care să întregească experiența destinatarei. O consecință este faptul că valoarea medie a comenzii online a crescut ușor în primele luni, până la 225 lei, față de 210 lei anul trecut” adaugă Marina Popescu.

Grupul Floria face primul pas în offline, cu Floria În Stradă, pe Ion Câmpineanu

Primele 6 luni ale anului au marcat și deschiderea primei florării Floria În Stradă, conceptul pentru vânzare offline de buchete și aranjamente de flori propus de Grupul Floria.

Investiția necesară pentru deschiderea florăriei a fost de 100.000 euro. Florăria Floria În Stradă este situată în centrul Capitalei, într-un spațiu de 150 mp, pe str. Ion Câmpineanu nr. 22.

Deschiderea florăriei Floria În Stradă face parte din etapa a II-a a proiectului de extindere a grupului Floria, proiect ce implică investiții de peste 200.000 euro până la finalul 2015.


Despre Floria.ro

Floria.ro, afacerea care conduce în topul vânzărilor online de flori, a împlinit anul acesta 5 ani de existență. Floria.ro a câștigat de trei ori titlul “Florăria Anului” la Gala Premiilor eCommerce (2010, 2013 si 2014), dar și peste 30.000 de clienți mulțumiți.  

Floria livrează flori și buchete în toată lumea și, în peste 130 de orașe din România, oferă transport gratuit și livrare în 2 ore.

Din mai 2015, Floria este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României, pentru buchete și aranjamente de flori. Din toamna 2014, Floria.ro devine Florăria “pentru gentlemanul din fiecare” și îi ghidează pe bărbați să ofere flori ca niște gentlemani desăvârșiți.

Floria.ro este marca atestată Trusted.ro și începând cu 2013 este prima florărie din România care creează buchete și colecții unice, în acord cu tendințele internaționale din modă.

Stiri mai vechi: