Mie10182017

Last updateMie, 18 Oct 2017 1pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

Cosmetic Plant şi-a majorat business-ul cu 20% în 9 luni şi a finalizat o nouă investiţie

 Fabrica Cosmetic PlantAfaceri de peste 7,2 milioane de lei în primele trei trimestre

 Investiţii în retehnologizarea liniei de fabricaţie şi creşterea capacităţii de producţie

 Exporturi mai mari cu cca. 145%

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, anunţă finalizarea unei noi investiţii în linia de producţie de la Cluj-Napoca, dar şi majorarea business-ului şi a exporturilor în primele trei trimestre ale anului în curs.

Astfel, compania a raportat în primele 9 luni din 2015 o cifră de afaceri de cca. 7,2 milioane de lei (1,6 milioane de euro), în creştere cu 20% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, menţinându-şi astfel trendul ascendent înregistrat încă din primul trimestru din acest an.

„Această evoluţie a fost determinată de mai mulţi factori printre care se numără lărgirea reţelei de distribuţie, creşterea numărului de lanţuri de hipermarketuri cu care colaborăm şi, respectiv, mărirea gamei sortimentale Cosmetic Plant comercializată de către magazinele partenere. De asemenea, un rol important în obţinerea creşterii cu 20% a business-ului nostru l-a avut bineînţeles şi modificările efectuate în gama noastră sortimentală”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Investiţii în retehnologizare

Aceasta a subliniat, de asemenea, că primele trei trimestre au fost marcate şi de finalizarea unei noi investiţii în retehnologizarea liniei de producţie din fabrica din Cluj-Napoca.  Proiectul cofinanţat de Uniunea Europeană a avut ca obiect achiziţionarea a două utilaje moderne şi performante.  Astfel, fabrica a fost dotată cu un utilaj de umplut tuburi cu alimentare automată şi de un utilaj de umplut pliculeţe cu creme şi lichide.

„Investiţia în cele două utilaje s-a ridicat la 700.000 de lei (cca. 160.000 de euro) şi va avea un puternic impact în business-ul companiei în perioada următoare. Astfel, utilajul de umplut tuburi va creşte capacitatea pe acest segment cu 60%, în timp ce utilajul de umplut pliculeţe ne va ajuta să ne creştem vizibilitatea cu ajutorul unor campanii de sampling”, a mai spus Susana Laszlo.

Noua investiţie vine după ce, anul trecut, compania a realizat o altă investiţie cofinanţată prin fonduri UE, în valoare de 600.000 lei (cca. 135.000 euro) ce a avut, de asemenea, ca scop creşterea capacităţii de producţie şi retehnologizarea liniei existente.

Exporturi mai mari cu 145%

Primele 9 luni din acest an au însemnat pentru Cosmetic Plant şi o majorare puternică a exporturilor, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, compania a raportat vânzări în afara ţării mai mari cu cca. 145%.

„În prima parte a anului am început să exportăm în ţări noi precum Iordania, Portugalia şi Republica Moldova, iar în a doua parte a anului am pus accent pe consolidarea relaţiilor cu partenerii străini existenţi.  Astfel, relaţia cu Republica Moldova este foarte promiţătoare, iar în Ungaria am reuşit, prin intermediul reprezentanţei deschise anul trecut, să pătrundem în noi lanţuri de farmacii”, a subliniat Susana Laszlo.

Produsele „vedetă” din primele trei trimestre

În ceea ce priveşte produsele care au avut cele mai bune cifre de vânzări în primele 9 luni din acest an, reprezentanta companiei a subliniat că gama anticelulită, extinsă cu 6 noi produse în luna iunie, a raportat creşteri cu 190% mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, gamele Argan şi Q10 + ceai verde au înregistrat creşteri de 28%, respectiv 23%.

„Pe lângă face-lift-ul ambalajelor a 18 produse, în aceste trei trimestre am finalizat şi dezvoltarea a  8 produse noi: două creme pe bază de Galbenele BIO şi şase produse anticelulită cu reţete moderne”, a mai spus Susana Laszlo.

De asemenea, reprezentanta companiei a subliniat că planurile privind gamele de produse nu se opresc aici, urmând ca până la finele lunii noiembrie să fie lansate două noi game.

Afaceri mai mari cu 20% pentru tot anul 2015

În ceea ce priveşte previziunile companiei pentru întregul an 2015, creşterile raportate până în acest moment au determinat o viziune optimistă. Astfel, pentru acest an Cosmetic Plant se aşteaptă la un business în creştere cu 20% faţă de 2014.
„Ţinând cont de investiţiile realizate şi de gamele nou lansate, pentru acest an mizăm pe atingerea unui business de cca. 2 milioane de euro”, a încheiat Susana Laszlo.


Despre Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoscută și la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 3 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. În acest an, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, la fel ca şi în 2014, distincția Gold Award.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedium, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria şi Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 13 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Stiri mai vechi: