Sam06242017

Last updateVi, 23 Iun 2017 2pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

Stand inedit de promovare a Clujului la Târgul de Turism al României. Cristale de sare de la Salina Turda şi casete de lemn personalizate

Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică (CNIPT) din cadrul Consiliului Judeţean Cluj a participat la ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României, în perioada 16-19 februarie 2017.

Evenimentul a fost găzduit de Centrul Expoziţional Romexpo din Bucureşti. Pe parcursul celor patru zile ale evenimentului, reprezentanţii CNIPT au prezentat şi promovat cele mai reprezentative obiective şi atracţii turistice din judeţ, distribuind în acest sens pliante tematice, broşuri şi ghiduri turistice, flyere, hărţi turistice, albume, cărţi poştale sau semne de carte, precum şi alte materiale de promovare specifice unor zone sau regiuni, puse la dispoziţie de centrele de informare turistică din judeţ, informează forul judeţean clujean.

În acelaşi timp, informaţii privind activităţi şi evenimente cultural-artistice, opţiuni de cazare, facilităţi de petrecere a timpului liber şi activităţi de agrement în municipiul Cluj-Napoca şi în judeţul Cluj au fost solicitate cu precădere de vizitatorii care intenţionează să aleagă Clujul ca destinaţie turistică în perioada următoare.

Pentru a-i ajuta în planificarea vizitei, reprezentanţii Centrului de informare turistică i-au încurajat să descopere judeţul Cluj şi prin intermediul alternativelor digitale administrate de acest serviciu, cum sunt site-ul de promovare turistică www.clujtourism.rosau reţelele de socializare pe care Centrul activează în mod regulat.

„Scopul participării noastre la aceste târguri turistice, din ţară sau străinătate, îl reprezintă dorinţa de a obţine un plus de vizibilitate pentru judeţul Cluj, vizibilitate care să se traducă, desigur, într-un număr cât mai mare de turişti care să ne aleagă ca şi opţiune de petrecere a unui interval de timp pe care ni-l dorim a fi cât mai lung" a menţionat Alin Tişe, preşedintele Consiliului Judeţean Cluj.

În ceea ce priveşte standul judeţului Cluj, acesta a fost decorat cu poze reprezentative din municipiu şi judeţ, precum şi cu diverse obiecte şi materiale decorative, precum cristale de sare de la Salina Turda, tăbliţe colorate sau casete de lemn personalizate.

Un alt element de atractivitate l-a reprezentat şi rularea materialelor multimedia pe suportul electronic puse la dispoziţie de Centrul de informare, îndeosebi redarea videoclipului de promovare al judeţului Cluj - "Cluj, la un farmec distanţă", realizat în scopul punerii în valoare a patrimoniului istoric, arhitectural, cultural, natural şi etnografic al judeţului Cluj. vezi mai multe...
sursa:realitatea.net