Dum10202019

Last updateMie, 16 Oct 2019 5pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

Pasiunea romȃnilor pentru grădinărit, reflectată ȋn creşterea spectaculoasă a vȃnzărilor la bulbi!

gradina-urbanaVȃnzările la bulbii de toamnă au crescut cu peste 60% ȋn 2016, comparativ cu anul precedent.

Ȋn ceea ce privește bulbii şi seminţele de primăvară, cifra de afaceri din 2017 a cunoscut o majorare de peste 50% față de 2016. Mergând în aceeaşi direcţie şi păstrând tendinţa, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, și-a propus ca pentru sezonul toamnă 2017 versus aceeași perioadă a anului trecut, să ȋnregistreze o creştere de 2 cifre.

„Principalul motiv al acestei evoluții este faptul că oamenii au aflat că bulbii nu necesită ȋngrijiri speciale. Este nevoie doar de voință, pasiune pentru grădinărit și puțin timp liber. Ȋn plus, ei pot fi cultivați atȃt ȋn grădini, cȃt și ȋn jardiniere sau ghivece”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.


Şi cei care locuiesc la bloc se pot bucura în primăvară de frumuseţea lalelelor proaspăt înflorite, de exemplu. În plus, procesul de înflorire poate fi controlat în acest caz, astfel încât cei care plantează bulbi în ghiveci îşi pot surprinde prietenii cu flori proaspete chiar de Crăciun, în funcţie de condiţiile de temperatură la care sunt păstraţi. Potrivit reprezentanților companiei, clienții ȋși aleg plantele fie pentru miros (narcise, zambile), fie pentru decor (crini, iriși, cale).
Păstrȃnd tradiția Hornbach ȋn domeniul grădinăritului, la fiecare ȋnceput de sezon sunt aduse noi produse, iar bulbii nu fac excepție. Anul acesta, vedetele sunt tulpinile de Amaryllis, cea mai elegantă specie de crini, care pot fi roşii, albi sau roz, și care ȋnfloresc primăvara, în lunile martie și aprilie. Nu sunt de neglijat nici soiurile de lalele (cele tip bujor, papagal, „Lasagna” etc.), cele de brȃndușe, zambile, narcise sau iriși.


Specialiștii din magazinele Hornbach au pregătit, ȋn perioada 6 septembrie - 1 octombrie, sfaturi variate atȃt pentru ȋncepătorii ȋntr-ale grădinăritului, cȃt și pentru cei mai experimentați. Astfel, clienții interesați vor avea ocazia să afle cum trebuie aleși bulbii ȋn funcție de dimensiunea și țesutul lor, care este terenul cel mai bun pentru fiecare tip, cum trebuie pregătit pămȃntul ȋnainte de plantare, cȃt de des este recomandat să fie udați și care sunt recomandările de ȋngrijire pe timpul iernii dar și ce pot face pentru a ȋși personaliza spațiul de recreere. De asemenea, cei cu grădini mici sunt așteptați cu variante de răsadnițe speciale, care ajută la maximizarea suprafeței dar și la protecția de care plantele au nevoie ȋn sezonul rece.


De asemenea, clienţii  Hornbach  beneficiază şi de garanţia creşterii plantelor, acestea având o calitate ridicată. Astfel, în cazul reclamaţiilor îndreptăţite, banii sunt returnaţi sau produsele sunt înlocuite, pe o perioadă de 12 luni.


Despre Hornbach România


HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar  2016/2017 (data bilanțului: 28 februarie) o creștere a cifrei de afaceri (net) de 4,9%, la 3,9 miliarde de euro.
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și  grădinăritului  care se poate mândri cu o istorie de 6 generații.  În acest moment, concernul deține 156 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria,  Olanda,  Cehia, Luxembourg, Elveția, Suedia, Slovacia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti  Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).


Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea  proiectelor  clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici,  fiind lider de piață  pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.


Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și  articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in  (2003), HORNBACH  își dovedește în permanență forța inovatoare.  De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment  având  cca.  18.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.