Dum05272018

Last updateVi, 25 Mai 2018 2pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

România: Anunţarea strategiei de dezvoltare a unui mare lanţ hotelier!

hotel-orbisÎn primele trei trimestre ale anului 2017, Orbis Hotel Group, prezent și în România, a avut o creștere de 6,3% a vânzărilor nete de până la 258,8 milioane euro și o creștere a EBITDAR de 10,4% (până la 97,8 milioane euro) față de 9 milioane în primele nouă luni din 2016, a anunțat compania.

EBITDA operațional s-a ridicat la 86,2 milioane euro, o creștere de 21,1% față de anul trecut.

Grupul continuă să îşi consolideze prezenţa pe pieţele geografice strategice şi să vizeze destinaţii  noi, cu mare potenţial. Numai în trimestrul al treilea s-au adaugat portofoliului trei active (310 de camere) care intră pe două noi pieţe: Serbia şi Bosnia-Herţegovina şi s-au semnat 5 noi acorduri (610 camere) pentru hoteluri care vor adera la grup în următorii ani.

Modelul activelor uşoare (contracte de tip franciză şi management), este o axă strategică a planului de dezvoltare. Pe lângă câştigurile financiare, acesta oferă, de asemenea, beneficii nefinanciare. Noile hoteluri care se alătură Grupului măresc şi consolidează notorietatea mărcii, diversitatea reţelei, oferta programului de loialitate şi reputaţia mărcii. Prin urmare, dezvoltarea reţelei cu hoteluri în regim de franciză şi de management îmbogăţesc oferta pentru oaspeţi.

Compania continuă, de asemenea, să dezvolte reţeaua prin investiţii proprii, respectiv 6 hoteluri cu 906 camere - 4 unităţi noi şi 2 proiecte de renovare. Planurile de dezvoltarea ale grupului pentru următorii trei ani cuprind un număr record de 42 de hoteluri cu peste 5.100 de camere.


Având în vedere disponibilităţile solide de numerar, compania caută activ noi oportunităţi de creştere şi destinaţii noi. Prin adăugarea în portofoliu a brandului Adagio – lider pe piaţa europeană a aparthotelurilor – grupul îşi extinde portofoliul de mărci şi îşi diversifică dezvoltarea reţelei, intrând astfel pe piaţa apartamentelor din centrul oraşelor, ca o pârghie de accelerare a expansiunii.

Sursa: capital.ro