Lun12162019

Last updateMie, 20 Noi 2019 6pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

Bucureşti - Oraşul comerţului online pe site-urile de modă!

comert-onlineMagazinele de modă online au una dintre cele mai rapide creșteri din segmentul eCommerce.

Același trend pozitiv se vede și în România, unde comerțul cu haine și accesorii are o creștere anuală de aproximativ 40%.”Putem spune că anul acesta segmentul de fashion online a fost vedeta eCommerce-ului local. Cu o piaţă mai educată şi o diversificare puternică a produselor, site-urile de modă au devenit un canal de shopping de încredere pentru români. Până acum, 2017 a fost cel mai bun an pentru noi, înregistrând cu 130% mai multe comenzi faţă de aceeşi perioadă din 2016”, menţionează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Potrivit datele magazinului online, cele mai multe produse se comandă în oraşele Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi şi Constanţa. La coada clasamentului se regăsesc oraşele Moldova Nouă, Băile Herculane şi Sovata.Constanţa este oraşul cu cea mai ridicată valoare medie a coşului de cumpărături, de aproximativ 370 lei.  Pe locurile următoare se clasează Cluj, Iaşi şi Timişoara. Cu o valoare medie a coşului de cumpărături de aproximativ 360 lei, oraşele Ploieşti, Piteşti, Sibiu şi Craiova ocupă ultimele poziţii.

Cu un cost al vieţii ridicat, Capitala este la mijlocul clasamentului.Cel mai scump produs achiziţionat în 2017 de pe site-ul acestui magazin este un palton din colectia de toamna a brandului de top Trussardi, în valoare de 5.499 lei, cumpărătorul fiind din Bucureşti.Peste 65% dintre clienţii magazinului sunt femei, raportul fiind destul de unitar indiferent de regiune sau oraş. Cu toate acestea, bărbaţii comandă produse mai scumpe decât doamnele, valoarea medie a coşului de cumpărături fiind chiar şi cu 10-15% mai mare. La fel, domnii sunt şi mai deschişi să consulte ofertele site-urilor de fashion, rata de conversie fiind şi cu 20% mai mare decât în cazul doamnelor.În ceea ce priveşte dispozitivele folosite pentru cumpărăturile online, românii preferă să achiziţioneze articole vestimentare şi accesorii de pe telefoane sau tablete.

Astfel, în majoritatea regiunilor peste 50% dintre comenzi sunt plasate de pe terminalele mobile, Cluj şi Timişoara fiind oraşele cu cele mai multe vizite din mediul mobile.În materie de branduri, românii au arătat în 2017 un apetit sporit pentru nume precum : Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim, Medicine, Adidas Originals, New Balance, Nike şi Pepe Jeans. Însă, la nivel de oraş se pot observa mici particulariţăţi la nivel de consum. Pentru clujeni, în topul preferinţetelor se situează Lacoste, timişorenii aleg Missguided, Geox şi Emu, iar constanţenii optează pentru branduri precum Versace, Calvin Klein şi Puma. Ieşenii preferă Diesel, Mango şi Levi’s, iar piteştenii cumpără în principal produse de la US Polo, Wrangler şi Calvin Klein.

Sursa: capital.ro