Lun10222018

Last updateMie, 19 Sep 2018 12pm

Back Sunteți aici:Home Lifestyle Lifestyle News Arta Noile stiluri de amenajare pentru această toamnă, recomandate de HORNBACH

Noile stiluri de amenajare pentru această toamnă, recomandate de HORNBACH

toamna astaTropical Style, Pure Balance, State of Design şi New Classic – 4 idei de ambiente pentru orice tip de locuinţă

Culori deosebite, motive moderne, stiluri ce se îmbină armonios – propunerile Hornbach pentru amenajarea locuinţei în această toamnă

Fiecare cameră din locuinţă are rolul de a ne transmite o anumită stare: camera de zi este cel mai vesel loc din casă, bucătăria este locul deliciilor, baia este propriul SPA, iar dormitorul zona de linişte. Locuinţa are rolul de a reflecta, pe deplin, calitatea vieţii locatarilor. Tocmai din acest motiv, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, propune noi stiluri de amenajare care definesc tendinţele sezonului toamnă – iarnă.

“Acasă este cel mai important lucru pentru oricine. Noile idei de amenajare pe care le-am conturat pentru acest sezon au rolul de a oferi inspiraţie pentru transformarea fiecărei camere din locuinţă într-ul loc cald, primitor şi plin de bucurie”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Acesta a mai adăugat că, şi în acest sezon, specialiştii Hornbach au dezvoltat patru idei de amenajare care au la bază cele mai noi tendinţe în privinţa culorilor pereţilor, a textilelor folosite şi a decoraţiunilor ce nu trebuie să lipsească din locuinţă.

Astfel, Hornbach propune celor care sunt în căutare de idei de reamenajare pentru această toamnă patru stiluri de amenajare diferite – Tropical Style, Pure Balance, State of Design şi New Classic.

„Cele patru stiluri de amenajare de interior concepute de echipa noastră construiesc adevărate universuri de locuit, de la tapet la pardoseli, de la lămpi la tablouri şi mici decoraţiuni. Toate acestea nu fac decât să creeze din casă un loc personal de relaxare”, a declarat Axel Venn, expert în designul culorilor, care elaborează, de peste zece ani, stilurile de amenajare Hornbach.

Tropical Style – inspiraţie exotică

La fel de misterios precum tropicele, stilul Tropical Style propus de Hornbach se diferenţiază prin culori puternice, vii. Acesta este inspirat de animalele exotice din junglă, precum papagali, colibri și fluturi, dar şi de florile colorate și proaspete, de palmieri, de fructe și petale multicolore.

Sentimentul puternic de a trăi este subliniat prin sculpturi de porțelan cu inspiraţie animală și materiale textile în nuanţe provocatoare. Culorile luminoase, penele, buchetele de flori opulente umplu încăperea decorată în acest stil de viață pură.

Pure Balance – totul cât mai natural

Cel de-al doilea stil propus de Hornbach are rolul de a aduce oamenii mai aproape de origini şi pune accent doar pe ceea ce este simplu şi natural. Materialele folosite într-o astfel de amenajare – bambusul, rafia şi pluta – invită la linişte şi meditare, iar vechiul şi noul pot fi îmbinate într-un mod armonios.

Stilul Pure Balance propune folosirea de obiecte cu inspiraţie marină, de fotografii alb-negru cu flori sau peisaje şi alte accesorii desprinse parcă din inima naturii. În ceea ce priveşte textilele, acestea trebuie să aibă la bază fibre precum lâna, blana, fetrul. Pe scurt, Pure Balance înseamnă simplu, autentic, rustic, cu o legătură puternică cu natura.

State of Design – o declaraţie pentru ambient

În cel de-al treilea stil de amenajare propus de Hornbach, State of Design, structurile geometrice, metalele și sticla colorată definesc spațiul. Folosirea de mobilier din piele călduroasă, obiecte antice din alamă și bronz, puse în scenă cu eleganță și generozitate, au rolul de a completa decorul.

Contrastele puternice sunt şi ele recomandate din plin: lăcuit sau nelăcuit, întunecat și opac sau transparent, beton sau lemn. Luciul metalic dat de toate acestea oferă un mediu ambiental obscur, dar în acelaşi timp foarte sofisticat. Întregul ambient pare puțin supradimensionat, uneori baroc, alteori ultra-modern, dar simplu și confortabil.

New Classic – frumos şi simplu

Coloane, dantelă, mătase şi perle – toate acestea, integrate în ambient, au rolul de a da impresia că timpul a stat în loc. Însă noul îşi poate face loc prin perne pufoase, tapet cu irizaţii perlate, lumânări şi trandafiri. Şi, potrivit designerilor Hornbach, aşa ia naştere stilul New Classic, elegant, luminos şi delicat. Acesta este dominat de nuanţe de bej, roz pal, coral.

Cele patru stiluri propuse de Hornbach în acest sezon se regăsesc şi în cele mai noi prospecte aflate în magazine începând cu 1 septembrie. Pentru a putea fi realizate de către toţi clienţii, Hornbach pune permanent la dispoziţia clienţilor, în toate cele cinci magazine, peste 120.000 de produse, 60.000 mereu pe raft şi alte 60.000 disponibile la comandă, toate la cele mai avantajoase preţuri.  

Despre Hornbach România

HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anetrioară.
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 147 magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 5 în România (Bucureşti  Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara).  

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectele clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajați care contribuie la succesul companiei, dintre aceștia peste 650 activând  în România.