Volkswagen, Renault, PSA şi Volvo: Contracararea declinului motoarelor Diesel cu o soluţie dezvoltată de Continental!

v-mild-hybridO tehnologie inovatoare pe care Capital a putut să o testeze încă din această vară în centrul de testare al grupului Continental de lângă Hanovra devine, pe zi ce trece, varianta adoptată de mari companii auto pentru a stopa declinul motoarelor diesel.

Scăderea accelerată a vânzărilor de maşini echipate cu motoare diesel a forţat marii producători de vehicule să caute soluţii pentru a stopa, sau măcar a încetini, declinul. Cum tehnologia de reducere a emisiilor poluante, chiar şi pentru motoare diesel, este deja disponibilă graţie cercetătorilor grupului Continental, mărci precum Volkswagen, Audi, Renault, Peugeot, Citroen sau Volvo au optat pentru aceasta echipându-şi vehiculele cu sistemul „mild-hybrid” de 48 V.

Invitat de Continental la Hanovra pentru a testa arsenalul de tehnologii pe care grupul german se pregăteşte să îl pună la dispoziţia producătorilor de maşini, Capital a putut vedea la lucru vehicule deja echipate cu acest nou sistem care are mari şanse de a fi numit, cât de curând, salvatorul dieselului. Apoi, la expoziţia auto de la Frankfurt, care tocmai s-a încheiat, Continental a prezentat tehnologia „48 Volt” publicului larg, iar producătorii au anunţat utilizarea ei.

Tehnologia „48 Volt” permite strategii de exploatare hibride inteligente, care pot fi transpuse atât la maşinile cu motoare pe benzină, cât şi la autoturismele cu motoare diesel. Sistemul dezvoltat de Continental realizează o economie de combustibil demonstrată, de aproximativ 21%, în condiţii reale de trafic. Continental a dezvăluit la IAA 2017 un autovehicul demonstrativ numit Super Clean Electrified Diesel. Acesta a arătat cum, hibridizarea 48 V şi soluţiile catalizatoare inovatoare, se pot utiliza atât pentru a creşte eficienţa autovehiculului, cât şi pentru a reduce emisiile de NOx ale unui motor diesel cu până la 60%, în condiţii normale de trafic.

De asemenea, în cadrul aplicaţiilor viitoare de micromobilitate, Continental îşi foloseşte competenţa în domeniul tehnologiei de 48V pentru dezvoltarea unor concepte de propulsoare inovatoare. La FRankfurt au fost prezentate în acest sens două noi unităţi motrice de 48V pentru biciclete electrice. O unitate propulsoare inovatoare, cu cutie de viteze automată integrată, fără trepte (48V Revolution), precum şi un motor pentru conectarea cu tehnologia convenţională de cuplare (48V Prime). Continental lucrează de asemenea continuu, inclusiv în centrele din România, la dezvoltarea viitoare a acestui sistem care este considerat perfect pentru o trecere lină şi mai ieftină a maşinilor către electrificare.

Sursa: capital.ro

Articole similare:

Stiri noi:

Stiri mai vechi: