ELBI Electric & Lighting - Depăşirea vânzărilor convenţionale, de către vânzările LED!

becuri2017, primul an în care vânzările LED le depășesc pe cele convenționale:

-    55% din sursele de iluminat vândute sunt prevăzute cu tehnologie LED
-    Magazinele tradiționale și proiectele speciale de iluminat, principalul motor în vânzările produselor electrice

București, 24 octombrie 2017. Compania românească ELBI Electric & Lighting, lider naţional în distribuţia produselor electrice, anunţă o premieră în evoluţia vânzărilor pe categorii de produse: 2017 este primul an în care vânzările surselor de iluminat tip LED şi corpurile tehnice de iluminat cu tehnologie LED integrată depăşesc vânzările celor convenţionale.


Intrată de curând în raportul Bursei de Valori Londoneze drept una dintre cele zece companii românești care pot inspira Europa, ELBI Electric & Lighting privește tehnologia LED drept motorul actual al business-ului cu produse electrice. “Acordăm o importanță deosebită acestui segment de produse. Pentru brandurile proprii (Total Green, Novelite și Solentis - brand profesional) am dezvoltat în ultimii doi ani, în baza acestei tehnologii, aproximativ 4-500 SKU-uri distincte pentru a putea acoperi cât mai bine nevoile întregului palier de clienți, atât din segmentul casnic, cât și din cel profesional. În acest moment vorbim despre o proporție aferentă LED de peste 55% (valoare și volum) din vânzările celor două categorii. Sursa de iluminat (becul sau tubul) cu LED este campionul vânzărilor, lucru explicabil pentru noi, atât din tendințele pro mediu și eficiență în consumul de energie, cât și prin faptul că am găsit soluția de a oferi un preț foarte bun, comparabil cu cel al surselor convenționale, pe toate palierele de calitate”, declară Vasile Tiorean, directorul comercial al companiei.


Per total categorie, corpurile tehnice de iluminat cu tehnologie LED integrate (destinate proiectelor de iluminat business to business) au cea mai mare creștere în volum. Reprezentanții ELBI estimează că această tendință este susținută de creșterea numărului de proiecte de iluminat stradal, industrial, chiar și a celor generate de instituții publice și private (clădiri de birouri, săli de sport etc), în toate aceste cazuri opțiunea pentru optimizarea consumului și reducerea facturii la energie electrică fiind printre prioritățile beneficiarilor. Alegerea acestei tehnologii (LED) pentru proiecte de mai mare anvergură este încă limitată de valoarea inițială de achiziție.


 “Valoarea inițială a investiției în sisteme de iluminat cu corpuri tehnice LED este una încă mare, de aceea chiar dacă mai mulți doresc să cumpere, nu au toți bugetele necesare. Vestea bună apare odată cu amortizarea investiției și economiile din factura de energie electrică care justifică preferința pentru această tehnologie. Astfel, un sistem de iluminat LED necesar echipării unui magazin se amortizează în 2-3 ani, în timp ce pentru proiectele mai vaste perioada poate fi de 2-5 ani”, precizează Vasile Tiorean.  


Tendințe la nivel național


Există o creștere a cererii de produse eco-friendly, mai eficiente din punct de vedere al consumului de energie. De exemplu, față de becurile incandescente, LED-urile consumă cu până la 80% mai puțin curent electric. Produc astfel economii considerabile pe termen lung, au performanțe foarte bune, o gamă de culori a luminii practic nelimitată și nu conțin materiale periculoase. Tehnologia de iluminat cu LED a făcut progrese majore în ultimii ani astfel încât să poată emite lumina cât mai apropiată de cea naturală.


Pentru a răspunde cât mai eficient acestor tendințe, ELBI își adaptează strategiile de business pe următoarele tendințe:


•    Reducerea costurilor pentru tehnologia LED și creșterea pieței de înlocuire a produselor tradiționale de iluminat.
•    Dezvoltarea sectorului de iluminare smart (smart lighting) pentru construcţii industriale, investiţii edilitare, construcţii din zona mediului de afaceri, spaţii de birouri, precum şi pentru galerii comerciale sau zona de retail prin implementarea sistemelor inteligente de telegestiune  care dau  posibilitatea de control de la distanță al lămpilor, fie prin intermediul liniei de alimentare, fie prin unde radio (ex: SOLENTIS Gateway).


Prin strategia sa, ELBI Electric & Lighting își propune să facă accesibile produsele cu tehnologii inovatoare unui segment cât mai mare de clienți.

Articole similare:

Stiri noi:

Stiri mai vechi: