Restaurant Rod - dor de origini romanesti. Seara de degustare de meniu cu Angie, finalista "Chefi la cuţite"
- Detalii
- Categorie: Interviuri
- Publicat: Marți, 28 Noiembrie 2017 21:35
- Scris de Cristina Vasiu Dordea
- Accesări: 2680
Restaurantul Rod din Cluj-Napoca si-a intampinat, sambata seara, clientii cu un eveniment inedit. Angie, finalista showului "Chefi la cuţite" a fost prezenta in bucatarie, unde a gătit preparatul cu care a impresionat juraţii emisiunii. Cu această ocazie, personalul Rod a creat un eveniment de degustare de meniu si vinuri alături de colaboratorii de la Casa de vinuri Cotnari.
Evenimentul de sambata seara a fost gandit impreuna cu Angie, finalista in competitia culinara Chefi la cutite. In meniul pregatit a combinat specificul spaniol cu cel romanesc, fiind alcatuit din 4 feluri de mancare.
"La aperitiv a pregatit o pasta de cod cu sos de ardei copti, la care a adaugat false masline negre facute din branza de capra, rozmarin si coji de portocala si lamaie. la starter avem foie gras servit cu jeleu de rodie. Felul principal este cod preparat in mod traditional spaniol, servit cu creveti pe un pat de mamaliga fripta. Pentru sosuri am optat pentru alioli si romesco (legume coapte si alune de padure), iar painea este o paine cu nuci facuta de noi. La desert avem un mouse din 3 feluri de ciocolata. La fiecare preparat avem un vin din partea cramelor Cotnari.
Noi am promovat acest eveniment pe social media, asa ca cei prezenti in aceasta seara au venit tocmai pentru a se intalni cu Angie, care le sta la dispozitie pentru orice curiozitati si le poate impartasi din experienta sa culinara. Preparatul ei a fost gatit in finala competitiei Chefi la cutite", adauga Iulia Farcane, specialist in comunicare.
Conceptul restaurantului Rod
Restaurantul se numeste Rod - dor de origini romanesti.
"Ideea pe care noi vrem sa o promovam este aceea de a incuraja productia locala de alimente, dar si produsele romanesti. Prin urmare, procuram 90% din materia prima de la mici producatori din zona, dar si din alte colturi ale tarii", spune Iulia Faracne.
Decorul primitor si un ambient creat din lemn, sticla, plante si lumini instalate in fiecare coltisor, au, de asemenea, la baza, ideea de rustic.
Am dorit o atmosfera deschisa si primitoare, am adaugat si culoare, pentru ca cei care ne trec pragul sa se simta confortabil.
"In bacania plasata la parterul restaurantului clientii pot gasi produse autentice (branzeturi, miere, dulceturi, carnati...) de la producatorii romani, pe care le pot achizitiona si incerca apoi acasa. O modalitate in plus de promovare a furnizorilor restaurantului.
In materie de vinuri, in restaurant se gaseste o diversitate de soiuri romanesti, dar si cateva din strainatate", completeaza Robert Selicean, sef de sala.
Ce aduce nou Rod pe piata clujeana?
"Suntem singurul restaurant din Cluj care serveste preparate pe baza de raci de apa dulce, rau, pe care ii aducem vii, ceea ce inseamna ca ajung proaspeti pe mesele clientilor. Sunt adusi insa doar in functie de disponibilitate, sezon si de cerintele clientilor, fiind vorba de produse delicate si destul de scumpe. Insa racii sunt folositi chiar si pentru pizza, specialitatea casei", explica Iulia Farcane.
Personalul restaurantului este format din oameni tineri si entuziasti. Bucatarul sef conduce bucataria inca de la deschiderea de acum 2 ani, iar tot personalul are studii de spacialitate, urmand cursuri in tara sau in strainatate.
Restaurantul are cuptor propriu, pe lemne, ceea ce inseamna ca aluatul pentu diferitele preparate se face proaspat.
"Pentru gatitul carnii folosim tehnica Sub vid: carnea se videaza, se condimenteaza foarte putin, se pune intr-o masinarie speciala, cu un anumit timp de preparare in functie de tipul carnii, astfel ca se gateste in suc propriu. Rezultatul este un preparat foarte fraged si gustos", spune Robert Selicean, sef de sala.
Recent restaurantul Rod si-a alcatuit meniul de iarna, care aduce noi gustuti, de sezon, fiind un upgrade la meniul anterior.
Alte servicii ale restaurantului: livrari prin hip menu si catering.
Evenimentele organizate la Rod cuprind cu o mare frecventa degustarile de meniuri impreuna cu degustarile de vinuri (cramele se schimba saptamanal), dar si serile de muzica live.
"Pe viitor de dorim sa dezvoltam serviciul de evenimente corporate, teambuilding, training, activand acelasi timp, intens pe social media (facebook, instagram), unde clientii pot afla cat mai repede noutatile cu care ii asteptam in restaurant", mai spune Iulia Farcane.
In ceea ce priveste parteneriatul cu Food Mania, Iulia Farcane, expert in comunicare, declara: "Food Mania e o modalitate buna de promovare pentru noi, pentru ca ne dorim sa atingem un public cat mai larg si vrem ca oamenii sa vina sa incerce macar o data un preparat din meniul nostru pentru a se convinge ca le oferim ceva inedit".
Articole similare:
Stiri noi:
- Peste 16.000 de locuinte noi in Floresti, in ultimii 10 ani - 15/01/2018 11:14
- Hugo City, un ambient placut, pentru o masa gustoasa in orice moment al zilei - 22/12/2017 19:37
- Hugo The Office, un concept inedit in peisajul restaurantelor din Cluj-Napoca - 22/12/2017 19:19
- Caro Vintage Club - munca si perseverenta aduc succesul in afaceri - 17/12/2017 09:26
- Theodora Golf Club, cand pasiunea intalneste excelenta - 10/12/2017 08:54
Stiri mai vechi:
- Marian Dumitrache, despre mentoratul in afaceri - 22/11/2017 13:26
- „La Dolce Vita” - brand clujean cu traditie italiana - 16/11/2017 13:06
- Restaurantul Indian Indigo - o bucatarie vasta, care imbina gusturi si arome de neegalat - 08/11/2017 12:20
- iQuest: un nou sediu in Cluj-Napoca si o afacere cu dezvoltare continua - 01/11/2017 09:38
- Lorand Soares Szasz: IMM-urile din România au probleme de echipă, productivitate și marketing - 29/05/2017 13:52
- RE/MAX, tranzacții în valoare de 100 milioane de euro în 2016 - 20/03/2017 13:36
- Fondatorii Salad Box și Marty Restaurants investesc 500.000 de euro în Narcoffee Roasters, o rețea de cafenele de specialitate - 23/02/2017 17:38
- SMARTREE: Recrutarea în 2017 – rapidă, tot mai socială, adaptată contextului tehnologic și „millenialilor” - 17/01/2017 19:41
- INTERVIU România rurală din secolul al XIX-lea: „Din 100 de copii care mureau, 95 puteau fi salvaţi. Ţăranul? Un nenorocit. În stare pură“ - 28/04/2015 06:38
- Pregătiți-vă pentru o nouă ediție The Woman - 20/01/2015 14:19
- QuickMobile şi Banca Transilvania, parteneriat care aduce clienţilor premii şi reduceri - 16/12/2014 18:55
- Bosch deschide un nou birou în Cluj-Napoca și creează noi locuri de muncă atractive - 15/12/2014 18:57
- iQuest și CloudOn colaborează la dezvoltarea aplicației mobile numărul 1 din App Store pentru editare de documente - 28/11/2014 14:02
- Cosmetic Plant relansează una dintre cele mai importante game și ţintește creșterea ponderii în vânzările anuale - 20/11/2014 18:03
- Campionii sportului românesc au inaugurat noua Sală Polivalentă din Cluj-Napoca - 27/10/2014 19:59