Hugo The Office, un concept inedit in peisajul restaurantelor din Cluj-Napoca
- Detalii
- Categorie: Interviuri
- Publicat: Vineri, 22 Decembrie 2017 21:19
- Scris de Cristina Vasiu Dordea
- Accesări: 1707
Hugo The Office si Hugo City (pozitionat central) aduc in peisajul restaurantelor clujene o abordare cosmopolita, o atmosfera relaxata si fireasca, doua locuri care echilibreaza aspectele functionale cu bunul gust. Hugo The Office este un restaurant atât pentru segmentul business, cat și pentru ieșiri în oraș, frecvent organizându-se aici evenimente de tip comedy show, concerte sau evenimente corporate.
Locatia este una generoasa, cu o suprafata a salii de 370 mp, foarte potrivita pentru evenimente tip business sau familiale, care pot reuni pana la 150 de persoane. Hugo The Office deserveste zilnic peste 300 de clienti si dispune de parcarea subterana a cladirii The Office.
Pe parcursul unei zile, Hugo functioneaza in doua moduri distincte, in functie de momentul zilei, respectiv a la carte pe perioada intregii zile, iar intre 11.30-16, pentru operativitate, functioneaza si un sistem de servire tip self-service.
"La intrarea in restaurant primesti un card cu care servesti mancarea ready meal sau iti comanzi produse gatite pe loc sau bauturi. Pentru grill, paste, salate sau pizza, iti dam un pager care te anunta in cateva minute cand ti-e gata comanda. Pentru produse de bar sau desert, chemi ospatarul cu sistemul de apelare al chelnerilor disponibil pe fiecare masa. Consumatia o achiti rapid la iesire, nu inainte de a verifica nota pe tableta disponibila langa casa", se specifica pe site-ul restaurantului.
MENIU
Meniul contine breakfast, salate si veggie, pizza, paste si rizotto, burgers and sandwiches, supe, desert cafea si bauturi.
"Sous vide (sub vid) este modalitatea pe care o folosim in gatitul carnii. Toate preparatele se gatesc proaspat, in bucataria Hugo", spune Georgiana Iancu, specialist marketing.
"Meniul contine atat produse romanesti cat si din bucataria internationala. Practic, restaurantul ofera un fusion intre mai multe bucatarii. Introducem chiar si produse specifice mexicane: chilli con carne, chicken fajitas, chipsiri de parmezan. Patele sunt facute in casa. La fel si chiflele, chiflele de burger, pastilele de burger, etc... Nu se folosesc conservanti sau condimente precum vegeta.
Bucatarii sunt foarte bine pregatiti, sunt testati. Alegem oameni cu experienta mai ales in functiile cheie".
MENIU NOU IN HUGO THE OFFICE
Personalul Hugo The Office isi intampina clientii cu preparate delicioase în noul meniu. Iată câteva dintre noutăţi:
Selecţie de humus. Sfecla roşie, ardeiul copt, vinetele şi roşiile uscate au acum un element comun, humus-ul făcut în casă, doar din ingrediente naturale.
Chilli con carne cu chipsuri de tortilla: mâncare zdravănă şi săţioasă ce concentrează în ea toate aromele mexicane.
Supă cremă de cartofi dulci cu bacon crocant: cremoasă, gustoasă şi hrănitoare, această supă este ideală pentru zilele reci de iarnă.
Salată cu piept de raţă şi rodie: o combinaţie extrem de delicioasă care îţi va cuceri toate simţurile.
Chicken Fajitas: alegerea celor care preferă sa mănânce gustos şi săţios.
Hugo’s Burger: o reţetă proprie şi originală cu ceapă crocantă, iar carnea de burger din antricot de vită și chiflă sunt făcute în casă.
Fettuccine cu sos de trufe
Paste făcute în casă, ciuperci, smântână și parmezan, o combinaţie care se îmbină perfect cu aroma fină a trufelor.
Recomandam in materie de deserturi o noutate: Mouse de ciocolata si caramel sarat", completeaza Monica Onac, specialist marketing.
Iarna vine cu Porţia ta de „căldură la cană”!
Hugo propune si un meniu nou de băuturi calde şi savuroase.
Pentru început : două noi sortimente de cafea: Mickey’s peanut butter şi Marshmallow coffee.
"Ciocolata caldă este răsfaţul pentru după-amieze mohorâte şi nu numai. Aşa că, in noul meniu se gasesc 4 variante pe gustul fiecăruia: Italian hot chocolate, Irish hot chocolate, Oreo hot chocolate, Raffaello hot chocolate. Se poate savura, de asemenea, o cană de vin fiert cu anason şi scorţişoară sau cu sirop de mure, coacăze şi afine", spune Georgiana Iancu, specialist marketing.
Pentru varianta fără alcool, cea mai bună alegere este Hugo’s delight, băutură caldă din suc de pere, sirop de caramel şi scorţişoară.
Fursecuri pentru copii, de Sarbatori
Familiile cu copii, care iau masa in restaurantele Hugo, primesc gratuit, cu ocazia Sarbatorilor de iarna, fursecuri, din partea personalului Hugo.
Oala cu mancare
"Pentru familii, urmeaza sa lansam serviciul "Oala cu mancare", ce presupune posibilitatea de a comanda o cantitate mai mare de mancare, care sa fie suficienta pentru cateva zile. Este un serviciu care vine in sprijinul famiilor foarte ocupate, pentru care gatitul in casa este pe un plan secundar", precizeaza Monica Onac, specialist marketing.
COMANDA
Food Mania
Food Mania este un partener stabil al Lunch Box si implicit al restaurantelor Hugo. Astfel, posesorii brosurii beneficiaza de mese gratuite in baza cupoanelor de reducere prezentate in momentul preluarii comenzii.
La Hugo sunt puse la dispozitie 3 modalitati de comenzi online: pe site, pe pagina de facebook, precum si cu aplicatia mobila hipMenu.
Hugo – restaurant & treats ofera clientilor sai mai multe tipuri de beneficii prin programul Carduri Aromate Hugo.
Avantajele cardului aromat se pastreaza si la comenzile online, mancarea se livreaza direct cu discountul cardului.
CATERING
oferte business specializate – coffee break-uri sau bufet suedez pentru conferinte, amenajate in locatia clientului sau in restaurantul nostru.
evenimente private: platouri gourmet, sandwich-uri, prajituri, torturi, bauturi si orice altceva doresti
Cardurile de acces in cladiri sau permisurile de conducere pot fi activate pentru a functiona ca si card aromat Hugo, eliminand astfel necesitatea achizitionarii unui nou card.
Puncte StarBT
La Hugo se poate achita consumatia cu puncte StarBT. Hugo acorda clientilor sai 5% discount in puncte StarBT.
Cadou aniversar de ziua ta
Hugo face cadou clientilor care isi sarbatoresc ziua de nastere in restaurant 15% din intreaga comanda.
Activitatile Hugo se extind si in domeniul social si cultural
"Cea mai recenta activitate sociala a fost parteneriatul cu UBB in campania de donare de sange. Au existat si parteneriate cu institutiile de cultura, pentru diferite evenimente la care am venit cu partea de mancare. Am colaborat, de asemenea cu Centrul Cultural Cluj", spune Monica Onac, specialist marketing.
De asemenea, un segment care se dezvolta rapid in materie de evenimente Huho este organizarea unor seri de concerte cu muzica live sau de spectacole de stand-up comeny.
Articole similare:
Stiri noi:
- Clarvision ERP, solutie recomandata de clienții NTT DATA Romania - 31/01/2018 14:08
- iQuest Cluj, despre motivele boom-ului IT in Cluj-Napoca - 29/01/2018 14:19
- Roata Faget, atmosfera de familie si rasfat cu meniu ardelenesc - 25/01/2018 13:31
- Peste 16.000 de locuinte noi in Floresti, in ultimii 10 ani - 15/01/2018 11:14
- Hugo City, un ambient placut, pentru o masa gustoasa in orice moment al zilei - 22/12/2017 19:37
Stiri mai vechi:
- Caro Vintage Club - munca si perseverenta aduc succesul in afaceri - 17/12/2017 09:26
- Theodora Golf Club, cand pasiunea intalneste excelenta - 10/12/2017 08:54
- Restaurant Rod - dor de origini romanesti. Seara de degustare de meniu cu Angie, finalista "Chefi la cuţite" - 28/11/2017 19:35
- Marian Dumitrache, despre mentoratul in afaceri - 22/11/2017 13:26
- „La Dolce Vita” - brand clujean cu traditie italiana - 16/11/2017 13:06
- Restaurantul Indian Indigo - o bucatarie vasta, care imbina gusturi si arome de neegalat - 08/11/2017 12:20
- iQuest: un nou sediu in Cluj-Napoca si o afacere cu dezvoltare continua - 01/11/2017 09:38
- Lorand Soares Szasz: IMM-urile din România au probleme de echipă, productivitate și marketing - 29/05/2017 13:52
- RE/MAX, tranzacții în valoare de 100 milioane de euro în 2016 - 20/03/2017 13:36
- Fondatorii Salad Box și Marty Restaurants investesc 500.000 de euro în Narcoffee Roasters, o rețea de cafenele de specialitate - 23/02/2017 17:38
- SMARTREE: Recrutarea în 2017 – rapidă, tot mai socială, adaptată contextului tehnologic și „millenialilor” - 17/01/2017 19:41
- INTERVIU România rurală din secolul al XIX-lea: „Din 100 de copii care mureau, 95 puteau fi salvaţi. Ţăranul? Un nenorocit. În stare pură“ - 28/04/2015 06:38
- Pregătiți-vă pentru o nouă ediție The Woman - 20/01/2015 14:19
- QuickMobile şi Banca Transilvania, parteneriat care aduce clienţilor premii şi reduceri - 16/12/2014 18:55
- Bosch deschide un nou birou în Cluj-Napoca și creează noi locuri de muncă atractive - 15/12/2014 18:57